Оплата і доставка

ОПЛАТА

Просимо звернути Вашу увагу:

  • Відправка товару відбувається лише після передоплати або повної оплати;
  • Накладений платіж не включений в безкоштовну доставку і оплачується окремо;
  • Спеціальна пропозиція: якщо ви оплатите замовлення попередньо, доставка буде безкоштовною для Вас (стосується замовлень від 20 000 грн)!
  • Увага! Товари з офіційною гарантією від виробника (вказується в "Особливостях" карточки товара) відвантажуються тільки після оплати по Р/Р.

Оплата здійснюється за допомогою:

  • Безготівковий розрахунок (рахунок фактура) без ПДВ - послуга 0%;
  • MonoBank "Покупка Частинами" - послуга 0%;
  • Оплата банківською картою P2P - послуга 0%;
  • Оплата через онлайн термінал WayForPay - послуга 3.3%;
  • Оплата через PayPal - послуга 3%;
  • Оплата через USDT - послуга 5%;
  • Накладений платіж (обов'язкова передоплата від 10%) - розрахунок готівкою при отриманні товару на складі служби доставки Нової Пошти. Також на відділенні можна сплатити банківською карткою;
  • Готівковий розрахунок - готівкою при отриманні (обов'язкова передоплата від 10%) замовлення самостійно в нашому пункті видачі;.

Звертаємо вашу увагу:  Якщо товар поставляється в заводській упаковці заводу виробника (блістерна або опломбувати виробником) - перевірка на відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень здійснюється тільки після повної оплати замовленого товару представнику магазина або оператору на відділенні Нової Пошти.

Якщо товар не підійшов Вам з суб'єктивних причин (за кольором, формою, габаритами і т.п) - магазин стягує 30% від вартості замовленого вами товару за порушення цілісності заводської упаковки і транспортування товару зі складу в магазин і назад.

Товари які відсутні на складах в Україні і замовляються для клієнта за попереднім замовленням з міжнародного складу, клієнт оплачує передоплату в розмірі 50% від вартості товару, у випадку відмови від замовлення клієнтом - передоплата не повертається!!!

Якщо Ви замовляли товар за індивідуальним замовленням, то відповідно до наших правил Ви не можете відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, так як зазначений товар може бути використаний виключно споживачем/замовником.

ДОСТАВКА

Відправка здійснюється протягом 1-2 днів з моменту надходження замовлення до перевізника, через сервіс доставки «Нова Пошта». Компанія «Нова пошта» пропонує клієнтам декілька зручних способів отримати відправлення:

  • У найближчому відділенні;
  • За адресою Одержувача (доставка кур'єром);
  • У поштоматі

Для отримання відправлення достатньо мати при собі смартфон з номером вказаним в експрес-накладній додатку «Нової пошти», або оригінал паспорту громадянина України/закордонного паспорту. Детальні умови отримання відправлень вказані в Умовах надання послуг.

Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної. Уточнити конкретну дату отримання Вашого замовлення Ви можете на сайті або у додатку компанії «Нова пошта».

В обов'язковому порядку перевіряйте Ваше замовлення у відділенні Нової пошти.

Важливо! Товар страхується на повну вартість. При отриманні відправлення Вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні Нової пошти в присутності оператора. У випадку технічного недоліку, неповного комплекту або недостачі товару необхідно скласти Акт невідповідності разом з представником компанії Нова Пошта. Якщо упаковка пошкоджена або на товарі виявлені механічні пошкодження Вам необхідно відмовитися від відправлення і пред'явити претензію компанії "Нова Пошта". Нова пошта відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано в процесі транспортування.

САМОВИВІЗ

Ви можете забрати товар самовивозом при цьому необхідно заздалегідь оформити та проплатити замовлення.

Шановні клієнти, зверніть увагу, ми не тримаємо товар в офісі, просимо перед візитом - узгодити наявність і замовити переміщення товару на пункт самовивозу.