FAQ

  • ЧОМУ БЕЗ ПЕРЕДОПЛАТИ НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО?

    На жаль, частина людей, які замовляють товари в інтернеті накладеним платежем в результаті не забирають і не оплачують свої посилки. Причини бувають різними, як поважними (хвороба, затримали зарплату), так і неповажними (безвідповідальність, замовлення по приколу, конкуренти "паскудять по-дрібному"). Але яка б не була причина відмови - для продавця це все одно втрата грошей в розмірі вартості доставки в обидві сторони, а також транспортування зі складу та назад постачальнику.

    Зазвичай компанії виходять з такого становища двома шляхами:

    • Розраховують середні втрати від відмов і закладають їх у вартість своїх товарів.
    • Працюють по частковій передоплаті: просять своїх клієнтів оплатити невеликий аванс як страховку на випадок якщо покупець відмовиться від отримання і оплати.

    Команда Fragment пішла другим шляхом, тому що для нас важливо щоб наші клієнти отримували товари за доступними цінами. Ми вважаємо що наші клієнти не повинні переплачувати через купки безвідповідальних людей або недобросовісних конкурентів.

    Чому при частковій передоплаті вартість доставки вдвічі дорожче?

    Тому що вартість доставки накладним платежем завжди дорожча за звичайну, адже при накладеному платежі клієнт платить не тільки за доставку товару, але і за зворотню доставку грошей продавцю. Якщо хочете заощадити - тоді вибирайте повну передоплату. Якщо хочете перестрахуватися - вибирайте часткову передоплату, але це вже буде трохи дорожче.

    Також, є товарні позиції, які знаходяться на віддаленому складі і їх потрібно переміщувати під замовлення на пункт самовивозу або доставку / відправку Новою поштою. В такому випадку також потрібно часткова передоплата.

    Причини довіряти нам:

    • Ми успішно продаємо вже 5 років.
    • У нас бездоганна репутація підтверджена відгуками клієнтів.

    Чи можливі винятки?

    На жаль, ні. Навіть якщо Ви наш постійний клієнт. Від форс-мажорів не застрахований ніхто. Ми нікому не нав'язуємося. Якщо Ви грамотна людина, то Вам буде досить викладеної інформації щоб зрозуміти нас і нашу позицію. Саме на таких людей ми орієнтуємося. Якщо Ви все одно боїтеся що ми "кинемо" Вас - значить Ви не наш клієнт, просто замовте товар в іншої компанії.

  • ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТОВАР НЕ ПІДІЙШОВ ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРОМ, РОЗМІРОМ АБО ІНШІ ПРИЧИНИ?

    Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи день придбання) - Ви можете повернути або обміняти товар, який не використовувався, збережено товарний вигляд і споживчі властивості, і відсутній в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню:

    • Обміняти на аналогічний без перерахунку вартості
    • Обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості
    • Повернути і отримати сплачені за нього кошти (при поверненні товару належної якості, ми повернемо Вам вартість товару, що повертається за вирахуванням вартості послуг з доставки. Вартість доставки розраховується за тарифами доставки до клієнта в розмірі 10% від вартості замовленого Вами товару)

    Як оцінити збереження товарного вигляду: при хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих ​​слідів користування у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше відколів, вм'ятин або тріщин. Найпростіше оцінити чи збережений товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?"

    Увага! Згідно з санітарно-гігієнічними вимогами, що визначається Законом України (постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172. Обміну та поверненню не підлягають: навушники (будь-яких типів, що мають внутрішне застосування "вкладиші, вакуумні тощо"), пристрої хендс-фрі (Гарнітури).

    ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ!!!
    Товар за індивідуальним замовленням (вказуєтся в рахунку). Це означає, що ці товари замовляються/переміщаються (доставляються) зі складу спеціально для Вас.
    (!)Товар за індивідуальним замовленням не підлягає поверненню або обміну в рамках 14 днів, як це передбачено Законом України “Про захист прав споживачів”. Це пов’язано з тим, що такий товар не може бути повернутий на склад або використаний іншими покупцями через його унікальний характер або/та особливості замовлення такого товару (під замовлення через відсутність на складі).
    Ми просимо Вас уважно обирати товар за індивідуальним замовленням та перевіряти всі деталі перед оформленням замовлення.

  • ЯКИЙ ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК У МОГО ТОВАРУ?

    Гарантійний термін товару обчислюється з дня його продажу. Він зазначений в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару). На сайті виробника Вашого товару а також в характеристиках на нашому сайті.

  • ЧИ МОЖЛИВО КУПИТИ ТОВАР В РОЗСТРОЧКУ?

    На жаль, в даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає. Ви можете оформити замовлення на товар, який Вас цікавить, доступний у нас на сайті, в кредит. Також, на жаль, в даний момент немає можливості купувати товари за допомогою послуг «Миттєва розстрочка» і «Оплата частинами».